رادیو اینترنتی ابهر شبکه 24 ساعته

اولین رادیو اینترنتی/وبلاگی 24ساعته در ایران

رادیو اینترنتی ابهر شبکه 24 ساعته

اولین رادیو اینترنتی/وبلاگی 24ساعته در ایران

رادیو اینترنتی ابهر  شبکه 24 ساعته

موضوع فعالیت های رادیو اینترنتی ابهر :
1فرهنگی/ هنری(دکلمه های انگیزشی،داستان کوتاه،حکایت،شعر)
2فرهنگی/مذهبی
3اجتماعی/فرهنگی
4تاریخی/میراث فرهنگی و گردشگری
5موسیقی/بی کلام
6مناسب های رادیویی(تقویم)

گروه فرهنگی و هنری: صدای رادیو اینترنتی ابهر
مجموعه نوا و نمای رسا (واحد مرکز پخش شهر ابهر)

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

۱۵
مهر

اطلاعیه رادیویی: رادیو صدای آموزش ابهر دوباره تشکیل شد 

https://radioabhar.blog.ir/page/radioabhar1
به گزارش مسئول پخش ایستگاه24ساعته (مجموعه صدای رادیو اینترنتی ابهر) در تاریخ 5 مهرماه1402 ایستگاه24ساعته بامداد5مهر ناگهانی  از دسترس خارج شد در اپ های ثبتی و در صبح قطع شد، اما فوری در بامداد همان تاریخ(5مهر1402) ایستگاه جایگزین رادیو ابهر2 (اینترنتشنال) رادیو اینترنتی4 تنظیم و آماده پخش شد. و در صبح همان روز یک ایستگاه جدید فقط در بلاگ رادیو اینترنیتی ابهر (اینجا و همزمان در بلاگ دیگر) پخش شد . صدای آموزش (واحد شهرستان ابهر) یک ایستگاه مشترک (دکلمه فرهنگی و هنری، شعر و موسیقی، داستان و حکایت ، به زودی سخنرانی های بزرگان و... ) برای همه و عموم مردم ایران و جهان است با در نظر گرفتن 30درصدی پادکست ها از رادیو ابهر(رادیو اینترنتی ابهر) است . 

 

تشکیل یک ایستگاه مرکزی فعال و ملی در آینده : 

با فعالیتهای شبانه و با هدف در اتاق فکر بخش انفرادی و در نظر گرفتن یک واحد رادیو مرکزی و در کل برای 2 بخش جدا  و قوی و فعال برای ویژه برنامه های رادیویی و گردشگری از 24ساعت تا 48 ساعت بروزرسانی می شود (ساعات پخش ها بازپخش میشود 2 الی 3 روز ، از فعالیت هفتگی تا مطلب مهم در فعالیتهای ماهانه) 

درباره ایستگاه ملی توضیحات کامل منتشر نمی شود، انشا الله روز های آینده....

تا روز پخش مستقیم یا پخش آزمایشی ، در حال حاظر از اوایل مهر ماه امسال تا امروز فعالیت رادیو 40 درصد از گویندگان (ساخت پادکست و کارگروهی در صدای رادیوابهر انجام شده) در حال برنامه ریزی هستیم باید با همفکری اعضا و مدیران رادیو ابهر ایجاد یک فضای جدید و فکر چالش باشیم از گروه مرگزی در تلگرام تا گروه واتساپ (گویندگان و همیاران رادیو)  

 https://radioabhar.blog.ir/page/live

(پخش زنده ایستگاه)

  • شایان ابهری